Lördag 25/2

Kvällen blev ju inte riktigt som jag planerat kanske... Men det blev rätt mysigt ändå!
Skulle ha dragit till Tegel, men det var lite svårt att få med dit någon tjejkompis för alla var för trötta. Latmaskar! Så då skippade jag det oxå, tänker ju inte dra ut ensam...Sen fick jag ändå så galet ont i magen ikväll igen så jag gick och la mig och sov någon timme. Förstår inte vad det är... Det bränner och krampar, jag börjar frysa och svettas som en galning! Någon som har en aning om vad fan det kan vara? Kan inte äta ordentligt och jag är livrädd för att rasa i vikt igen. Har kämpat för dom här kilona jag lyckats lägga på mig!
Har varit ute och åkt idag med min mamma och hennes sambo Tommy. Vi var och skulle köpa en present till min morfar som fyller år idag. Har ingen aning om vad det blev dock, har bara sett kortet han ska få! Vi ska fira honom imorgon då vi blivit bjudna på brunch på Waxholms hotell! Jag kollade lite på nya skor också som blir bra nu till våren. Men fattig som jag är så får jag allt gå och dreggla över dom ett tag till, tills jag lyckats skrapa ihop lite pengar! Blev en "hår-donut" i alla fall, så nu kan jag fixa håret lite snabbt och enkelt när jag är för lat för att orka bry mig om stylingen.

Nu ska jag fortsätta kolla på TV, hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback