Tips från coachen!




Vita Liberata Brun utan sol

Detta är helt klart den bästa brun utan sol jag testat!
Jag har alltid haft svårt för just BUS då jag tycker att jag alltid blir orange eller gul. Men med denna blir man verkligen brun! Man ser sådär härligt solkysst ut utan att det ser fejk ut. Den är lätt att applicera och sjunker in och torkar extremt snabbt. (Därför är det bra att använda plasthandskar). Du kan klä på dig direkt efter,men skulle undvika vita kläder första halvtimmen, då den inte kladdar eller färgar av sig. Visst kostar den lite mer än dom vanliga BUSn men är definitivt värd priset! Den är hundra gånger bättre än dom vanliga man kan köpa, då den här gör mig härligt solbrun istället för gulaktig och jag känner mej inte ett dugg kladdig, som man kan göra av t.ex Dove - summer glow...


Finns att beställa på ex. Nelly.com , Eleven.se , Beautyplanet.se
Priset ligger på    250-295:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback