Sämsta uppdateringen ever, i know!



Här spenderade jag helgen, med arslet parkerat i soffan! Hade riktigt trevligt, och vissa saker som hände lär man ju aldrig glömma! Knäppskallar är vad det där gänget är asså!
Blir troligtvis en sväng dit nu i helgen också, men det är inte bestämt så vi får se när det börjar närma sig fredag.
Nu ska jag sova, tänkte bara lägga upp något med tanke på att uppdateringen sugit rätt rejält de senaste dagarna...
Men imorgon kommer det nog komma upp lite bilder på mitt hår. Tänkte klippa och färga det då det är så galet slitet och den röda, fina färgen jag hade, nu drar lite mer åt det laxrosa hållet. Och det är fan inte snyggt!
Så godnatt hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback