Tired as fuck

Idag var det sista dagen på utredningen hos läkaren!
Nu är allting klart och jag slipper att åka dit var enda jävla dag!
Det är riktigt skönt, dom har kommit fram till en diagnos och nu kan jag få lite hjälp när jag faktiskt vet vad det är som försvårat allt för mig. Jag kan också börja söka jobb på riktigt nu när dagarna inte består av läkarbesök. Det har tröttat ut mig väldigt mycket och gjort mig otroligt trött och seg. Att sitta varje dag och göra en massa tester och svara på frågor, och annat som krävs i utredningar för hälsan, är inte så lätt som det kan verka. Det tar otrolig mycket på krafterna! Så jag är extremt trött just nu, mycket spänningar och nervositet som släppt.
Så jag tänkte faktiskt bädda ner mig i sängen med en kopp te och kolla lite på TV innan jag somnar.
Så vi hörs imorgon!

Kommentarer
Ann säger:

Det är du värd

2012-03-14 | 21:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback