If you aint hated on, you aint doin' shit!

 (Detta ärr bara riktat till de som sitter och skriver kränkande kommentarer anonymt!)
Tänkte bara säga det till er som sitter och skriver saker anonymt. Om ni försöker vara nedtryckande och få mig att må dåligt så fungerar det inte särskilt bra! Jag kommer inte att godkänna och publicera de kommentarerna, hur många gånger ni än skriver dom. För så länge ni skriver dessa saker anonymt, så kan nu inte tycka att det är åsikter som är värda att stå för, och då är det alltså inget som är värt för mig att ta till mig av! :)
 
Till alla er andra som alltid ger positiv feedback och kommentarer som får mig att vilja fortsätta skriva, tack. Blir jätte glad när jag loggar in på facebook och möts av vänliga meddelanden, eller får sms från er med snälla ord. Ni är underbara!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback