You´re on my heart, just like a tattoo

 
Här har ni min tatuering!
Som sagt, min första och jag valde att sätta den på revbenen... Kanske inte det minst smärtsamma stället, men det var det värt!
Mottot är helt klart något jag står för och lever för väldigt starkt. Lögnare har ingen plats i mitt liv, vad det än gäller. Var ärlig, det lönar sig alltid i längden. Säg alltid sanningen även om det skadar dig själv.
Jag blir hellre sårad av sanningen, än lycklig av en lögn!
 
Är i alla fall hur nöjd som helst och det ska bli skönt när den har läkt sen, så jag slipper känna hur BHn skaver emot.
Nålrädd som jag är så trodde nog ingen i min familj att jag skulle våga, men tji fick dom!
What´s done is done, och nu sitter den där.
 
Snygg tjej. Nöjd tjej. YES
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback