"Still time to change the road you´re on..."

 
 
Okej, nu behöver jag er hjälp!
Efter i torsdags så fick jag mig en rejäl tankeställare. Hur snabbt något kan ändras så drastiskt, hur ett helt liv kan bli förstört på bara någon sekund. Började alltså tänka över mitt eget liv och vad mina mål och drömmar är. Vad jag behöver lösa och förbättra för att faktiskt göra det så bra som möjligt för mig själv.
Få uppleva det jag vill, att få känna lyckan innan det är för sent.
 
Så jag kommer inom en snar framtid att göra en del ändringar i livet och tänkte börja med en liten enkel sak, som att byta hårfärg, men har så otroligt svårt att bestämma mig...
Så det står i alla fall emellan dessa tre som är på bilden ovanför.
Riktigt mörkbrunt, mörkt vinrött, eller att fixa till den ombren jag har nu (den har vuxit ut rejält!).
Så vilken tror ni skulle passa mig bäst? Har provat på alla tre stilarna innan och vet att jag trivs bra i det.... Så hjälp, hjälp, hjälp!
 
Jag litar på er nu guys ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback