All kärlek

Jag har någon väldigt speciell i mitt liv just nu. En person som fångat mitt hjärta. Som ringer, eller sms:ar direkt när denne ser att jag mår dåligt. Som skiter i om jag ligger i sängen och vill försvinna, utan kommer hela vägen hem till mig och får upp mig på fötter igen och ger mig annat att tänka på. Som kommer över när jag mår dåligt, bara för att se till att jag får i mig mat och inte gräver ner mig i mina bekymmer. Denna personen får mig alltid att le, och känna mig hemma, vart jag än är. Jag pratar om allt med dig och döljer inget. Du är mitt hjärta.

Vem har sagt att man måste ha ett förhållande för att älska någon? Du är min bästa vän, Sofi. Allt för dig! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback