Lets get it together

 
 
Jag sitter just nu och kollar runt efter resor till värmen så att man kan få lite sol!
Jag har mått så dåligt nu, i snart ett halvår, och det blir inte bättre. Nu börjar det sätta sig fysiskt också, inte bara psykiskt. Mitt hjärta har börjat ge upp igen och nu känner jag att det är dags att ta tag i saken ordentligt.Jag har börjat få besök av ambulansen igen och jag vill inte hamna på botten ännu en gång.
Jag tror helt enkelt att jag skulle behöva en paus från allt. Komma bort från alla minnen och allt som påverkar mig negativt just nu. Jag har inget stressigt liv, jobbar bara deltid, har en bra lägenhet osv. Men när jag inte ens kan ta mig till jobbet längre pga att jag bara mår sämre och sämre så måste jag göra något. Jag vill inte riskera att förlora allt jag lyckats bygga upp. 
Det är för min egen skull, för min hälsa.
Och jag verkar få göra detta själv.
Jag klarar detta, jag SKA bli frisk!
 
 
 
 
 

Kommentarer
L säger:

Kasta ut det gamla, lägg det i en låda. Låt det ta sin tid, men du kommer klara det. Du väljer väl inte att förlora? DU KAN <3

Svar: <3 <3
yesey.blogg.se

2014-02-17 | 15:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback