Mask of magnaminty

Eftersom att jag får rätt mycket problem med hyn till och från så kände jag att jag skulle testa något nytt för att försöka få bukt med den. Jag blir galen när jag får mina perioder av akne, ärren är inte roliga och att gå runt med röda blemmor i fejset är ju inte det roligaste... Gick i alla fall in på Lush och köpte med mig tre produkter (en läppskrubb) som jag hört ska vara bra, varav av en av dom ska vara grym mot just finnar! Priser var rätt saftigt så jag hoppas att den funkar nu... Testade den direkt när jag kom hem och det är en ansiktsmask som heter "Mask of magnaminty". Jag kan säga redan nu att huden känns rejält mycket mjukare, men det där med om den hjälper mot problemen återstår att se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback