Ögonfransförlängning

Ligger och velar över, fram och tillbaka, om jag ska fortsätta med min ögonfransförlängning eller inte. Det är ju så jäkla dyrt och man måste göra det åtminstone var tredje vecka, minst, i mitt fall då jag tappar mina ögonfransar väldigt fort. Jag skulle behöva fylla på dom redan nu och det har bara gått två veckor än så länge... Ska höra med tjejen som gör fransarna och kolla om hon har några lediga tider efter helgen. Skulle vara underbart att få dom fixade och då har man hunnit få sin lön också! Så skönt att vakna på morgonen och känna sig snygg. Inte behöva hålla på och sminka sig för att få vackra ögonfransar. Kan inte bli bättre ju. Hon jag gör hos har extrapris hela September ut så passa på att göra hos henne om ni är intresserade av att få långa, vackra fransar som håller.

Nu är det sovdags för mig, godnatt!  

Bjuder på en gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback