Juldagen

Har ni haft en bra jul? Det har jag. Jag firade ju två gånger. Ena dagen hos pappa och andra dagen hos mamma. Fick hur mycket bra presenter som helst. Det jag fick hos pappa vet ni redan om men inte det jag fick hos mamma. 
Fick bland annat presentkort, smink, skärbräda, hudkrämer, badsaker, en värmefilt och träningssaker (en yogamatta och ett sånt där hjul man rullar och tränar magen med).
Är supernöjd! Har redan använt tränibgsgrejerna och har sån träningsvärk i magen!

Nu sitter jag på landet och kollar tv. Somnade inte förrän fem imorse. Min nya sömnmedicin suger verkligen! 
Jaja nu ska jag gosa lite med vovven. Hörs sen!


Kommentarer
M säger:

Snygga skor! :)

Lägg upp en video när du använder magtränaren.. vill se.. :*

Svar: får se vad vi kan ordna!
yesey.blogg.se

2015-12-27 | 13:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback