Mall of scandinavia

Halloj! Idag gick jag upp i tid, lite snoozeande sådär men hann ändå gå upp, ut med hunden och fixa mig. Vi åkte ju till Mall of scandinavia idag. Första gången jag var där och shit, det är ju hur stort som helst! Jag hade min stegräknare på och vi gick sammanlagt fem kilometer och brände 266 kalorier. Så nu har jag fått min dagliga motion hehe... 
Lyckades hitta en massa smink från butiken Kiko. Helt underbart! Bra smink men ändå super billigt. Blev lite nyårs smink. En krämögonskugga, en vanlig ögonskugga, en glittrig eyeliner och en skimrande kajalpenna. Är supernöjd verkligen!
Kanske kan visa en sminkning med dom någon dag.

Nu sitter jag hos min mormor och morfar och har precis ätit. Så nu ska jag vara lite social här.
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback