Sämst nyheter..

Hejhej! Sitter och kollar på tv och funderar lite. Har en hel del i skallen just nu. 

Var hos läkaren idag och det gick inte sådär jätte bra. Det var värre än Jag trodde. Jag mår tydligen jätte dåligt. Puls och blodtryck är åt helvete och svimningarna blir bara värre. Jag är nu förbjuden att gå ut ensam eller ens bara ta promenader med hunden. Läkarna ville helst inte ens att jag är ensam hemma utan har någon med mig hela tiden för att hålla koll på mig. Så får se om jag åker hem till mormor och stannar där ett par dagar. Vi tog EKG och ska ta blodprover nu i veckan för att kolla om det visar någonting. 
Ska till läkaren igen på fredag och prata om att byta mediciner för att sänka min puls och på så sätt kunna höja mitt blodtryck på samma gång. Men det innebär ju att jag måste börja om hela min resa med medicinerna. Jag kommer att må dåligt ett tag igen för det kommer påverka mig så brutalt. Det är jobbigt och jag är ledsen över att behöva börja om igen för resan hit har varit så fruktansvärt jobbig och tagit så på mina krafter. 
Vi får se hur det går. Jag hoppas att jag orkar det här igen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback