Storm

Usch vilket väder det är ute! Var nyss ute med vovven och stackarn, vad blöt han blev. Helt dyngsur. Inte lätt att vara en liten pälsboll. 
Jag är nog inte den enda, men shit, vad trött man blir av det här vädret. Man har inte lust att göra någonting alls. Sitter bara inne framför tvn, äter och sover. Känns det som i alla fall... 

Har varit duktig denna vecka och tränat mina två gånger så sitter här med träningsvärk i magen. Det känns riktigt bra! Ser fram emot nästa pass. Då ska jag köra ännu hårdare och pusha mig själv ännu mer. Vill se resultat om ett par veckor. Minska måttet runt magen litegrann. 

Nu ska jag fixa något att äta, typ en shake. Hörs sen!

Blöt hund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback