New in

Jag har köpt ett par nya byxor, äntligen! Eftersom jag gått upp så mycket i vikt på så kort tid så har garderoben inte riktigt hunnit med att uppdateras med kläder i rätt storlek. 
Det blev i alla fall ett par av mina favorit byxor, Freddy wr.up. Jag har redan två par sen tidigare, ett par svarta och ett par blå denim. Jag ska dock sälja dom i denim för en billig peng, om någon är intresserad så säg till bara! Byxorna är en dröm att ha på sig, men priset är lite väl saftigt. Men ibland får man unna sig något extra. 
Det blev i alla fall dessa i en lite mörkare grå ton som fick flytta in i min garderob.
 
 
 

Kommentarer
J från FB säger:

Så snyggt! Love it :D

Svar:
yesey.blogg.se

2015-01-28 | 19:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback