New years dinner

Vi bestämde oss för att checka in på hotell och fira nyårsfirandet där. Med ett rum på 18de våningen, så förväntade vi ju oss en fantastisk utsikt över hela Stockholm, sen när fyrverkerierna skulle börja skjutas. Som synd var hann det blir tjock dimma lagom till tolvslaget så vi fick nöja oss med att bara kunna se de närmsta fyrverkerierna, men det var inte helt fel heller!

Jag skulle vara duktig och ta kort på maten vi åt men hungrig som jag var (som alltid) så hann jag antingen äta upp hela maten eller i alla fall börja på den... Så bilderna får duga helt enkelt!

Förrätt blev hummer. Godaste ever!
Varmrätten blev oxfilé och någon otroligt god potatis bakelse. Efterrätten åt jag upp innan jag hann ta nån bild hehe.
Sen frukosten som är det bästa med hela hotell vistelsen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback