Step 2

Även idag tog jag mig till gymmet. Det hade nog ingen kunnat tro om jag inte haft bildbevis och vittne haha. Köpte en kort för att prova på i en månad så ska se till att få valuta för pengarna och verkligen köra ett par gånger i veckan nu. Min kropp behöver verkligen detta, det är pinsamt alltså! Jag klarar ej ens att göra övningar där endast min egna vikt spelar in, alltså helt utan tyngder, och min kropp bara vägrar röra sig ur fläcken. Min syster har fått sig en hel del skratt iallafall så jag har ju gjort något bra idag ändå, haha!
Nästa gång blir på söndag så får se hur det går då, men är lite taggad tills dess redan nu...
Nu är det sovdags för mig då jag har lite olika saker på morgondagens schema som ska göras. 
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback