Update

Igår hade vi filmmaraton. Passade på när det regnade liksom. Xenea och hennes kille ska se den nya Jurassic Park på söndag så vi plöjde igenom alla tidigare filmerna så att dom är lite uppdaterade när dom ser den nya sen! 

Så tråkigt att det är dåligt väder och regnar nu när jag väl är här nere. Vill ju kunna gå och ut och göra saker. Uppleva Göteborg. Men det blir inte lika lätt med det här dumma vädret...

Igår bokade jag biljetten hem på söndag. Så tråkigt för jag vet hur snart den dagen kommer... Sen kommer det säkert dröja ännu ett år innan jag kommer tillbaka hit för att Xenea åker tillbaka till Thailand där hon bor för tillfället och pluggar. Jätte tråkigt... Ska njuta av tiden jag är här trots det dåliga vädret. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback