Sovsällskap

Mitt sovsällskap ikväll (varje kväll). Inte för att han verkar särskilt trött, han springer runt med sin leksak och piper och har sig. Får väl hoppas att han tröttar ut sig snart helt enkel! 

Idag har jag inte gjort mycket. Började dagen med att gå upp till grabben och lämna Aarne som skulle vara där ett par timmar medans jag tränade. Gick sen till gymmet och mötte min syster och tränade i nån timme eller så. Gick sen hem och vände i stort sett i dörren för att gå med en kompis och äta middag. Blev pizzeria, men för min del så var jag duktig nog och tog en sallad! 
Efter det träffade jag A och vi åkte och handlade lite och A fick sig även en make over då vi åkte och fick hans hår klippt. 

Nu ligger jag och ska snart sova .Så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback