Bara en månad kvar

Godmorgon! Eller goddag kanske man ska säga hehe. Har sovit till och från fram tills nyss då jag inte orkade snoozea klockan längre. Var ju uppe vid sex och tvättade ett par maskiner. Så har ju ändå varit vaken ett tag idag redan. Sitter nu med en powerking i handen. Behöver ju vakna till lite!

Det blev ingen läkartid den här veckan då jag skulle ha varit borta den dagen. Men det blev ju inställt och Jag var hemma. Skulle så gärna ha velat väga mig för det känns som att jag gått upp i vikt, hoppas inte! Det skulle göra mig så ledsen om jag har gått upp i vikt igen efter allt mitt kämpande. Vi får hoppas att det bara är hjärnan som spökar. Jag ska ju som sagt ner två kilon till tills jul. Det är mitt mål. Börjar tveka på om jag kan klara det. Det är bara en månad kvar liksom och två kilo är rätt mycket. Ännu mer ifall jag gått upp i vikt. Nej usch, hemska tanke. Nu ska vi vara positiva här. Klart jag ska klara det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback