Hos mormor

Nu sitter jag hemma hos mormor och morfar och vi har precis ätit. Har börjat få så grymt ont i örat och är rädd att jag ska få öroninflammation. Det skulle verkligen suga! Är ju fortfarande rätt så förskyld och väldigt täppt i näsan och bihålorna så att få ont i öronen är väl pricken över iet.

Har i alla fall bestämt nu att jag ska ner till min kära syster nästa helg. Ska bli så mysigt att träffa henne och ha lite syskontid. Det behövs ibland! Ska se till att boka biljetter nu i veckan.
Funderar även på att dra iväg på äventyr denna helg men får väl se hur jag mår, ifall jag blir sjuk eller inte. Vart jag ska i såna fall är hemligt.

Fick hem min nya läppenna idag. Det är i en färg som är extremt poppis så är glad att jag fick tag på en innan dom tog slut igen. Här nedan är bild på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback