Ingen halloween för mig

Godmorgon alla glada! Hoppas att ni är pigga efter allt firande igår. Såg rätt många av mina vänner som firade, men faktisk ännu fler som inte gjorde det. Känns som att det var färre detta år än förra året som var ute och roade sig på halloween. Jag tillexempel satt bara hemma i år. Lite tråkigt kanske då det är rätt kul att klä ut sig. Men nu blev det inte så. Mina närmsta vänner var bara hemma och då blev det så att jag också var det. Men nästa år kanske. Då ska jag försöka klä ut mig och ha kul!

Nu ligger vi här i soffan och kollar tv. Ska försöka få i mig något att äta och sen hoppa in i duschen en sväng. 
Vi ska iväg senare ikväll på en guidening som min moster håller i. Ska bli kul och intressant att se vad hon har att säga och visa.

Nu ska jag äta, hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback