Oh No..!

Vaknade upp idag med värsta locket för örat och sprängande värk. Antar att det bara är att välkomna en öroninflammation. Hoppas så klart på att det inte är det och att det går över. Men med en förkylning känns det nästan oundvikligt.

Hade tänkt kolla klart på mitt program här på tv och sen gå ner och sola faktiskt. Det var ett bra tag sen och känner att jag börjar bli lite blek.
Passar på att sola när jag är hos min mormor för här kostar det bara en tredjedel av vad det kostar att sola hemma. Grymt! 

Nu ska jag äta lite och kolla tv. Hörs sen!


Woke up with not hearing anything and such pain in my one ear. I guess its time to welcome an otitis. Of course i hope its not one and that it will pass. But with a cold it feel almost unavoidable. 

Im gonna finish watching my program here on tv and then go down tanning actually. It was quite a while ago a dig it last and im starting to feel a bit pale. I take the Chance to go tanning when i am at my grandmas place cause it only costs a third of what it costs back at my place. Awesome!

Now im gonna eat and watch some TV. See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback