Todays plans

Godmorgon! Är fortfarande jätte förkyld, men öronen känns lite bättre. Ska inte göra så mycket annat idag än att försöka bli frisk. Det suger verkligen att gå runt såhär. 
Ska försöka få ett par Freddy wr.up byxor sålda också som jag vuxit ur. Får väl se hur det går. 
Ska ta och boka biljetter ner till norrköping så att jag har det gjort. Åker ner på fredag och stannar över helgen. Sen kanske jag åker till ett hemligt ställe och stannar ett par dagar. Det blir i såna fall direkt efter att jag varit hos min syster på söndag.
Jag har, som ni märkt, lite idétorka när det kommer till vad jag ska skriva om här på bloggen. Så snälla, kom med förslag. Det hjälper verkligen!

Goodmorning! Im still having the worst cold ever, but the ears are feeling a little bit better. Im not gonna do so much more today then try to get better. It really sucks walking around like this.
Im also gonna try to sell a pair of Freddy wr.up pants that ive outgrown. We'll see how that goes.
Im gonna book a ticket down to norrköping. Im going down there on friday and staying over the weekend. Then i might be going to a secret location and stay for a couple of days. In that case it will be right after ive visited my Sister on sunday.
I am, like youve noticed, a bit stort of ideas of what to Wright here on my blog. So please, give me some suggestions. It really helps!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback