Uttråkad

Vad har jag gjort idag? Inte mycket. Storstädat och haft möte. Inte direkt spännande... Är så sugen på att åka bort ett par dagar. Göteborg verkar ju inte bli av tyvärr så vill försöka ta mig till norrköping och hälsa på min syster. Jag och min mamma ska ju åka dit någon helg men som det ser ut nu så lär det dröja ett tag. Det suger ju! Jag kanske kan åka ner dit själv och störa henne lite. Det får hon ta helt enkelt. Har ändå lite kläder, en väska och lite annat som hon ska ha. Jag behöver lite syskontid.

Imorgon ska jag till läkaren vid lunch och sen kommer Sofi och ska färga mitt hår samt att jag ska prova ett par byxor som jag kanske ska köpa av henne.. Ska bli så skönt att få bort utväxten. Man börjar ju se skallig ut. Inte snyggt alls! 

Nu ska jag forsätta kolla på mitt program här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback