Vikt

Nu är jag hemma från läkaren. Eller aa, har varit ett tag. Har till och med hunnit handla hem lite mat. Vägde mig, som vanligt och har inte gått ner så mycket. Ungefär ett kilo. Det är inte mycket men det går åt rätt håll igen. Förra veckan hade jag ju gått upp ett halvt kilo. Så ligger lite på plus minus noll nu igen. Hoppas på att det fortsätter att gå åt rätt håll nu för jag börjar närma mig mitt första mål. Några kilo till bara så är jag där. Målet är att jag ska nå målvikten innan jul och det hoppas jag att jag klarar. Får fortsätta att kämpa bara. För på julafton ska jag minsann inte gå på någon diet, då ska jag frossa! Längtar, mums!

Nu ska jag kolla på tv och sen ska jag färga utväxten. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback