Wednesday

Hejhej! Vaknade rätt tidigt imorse då jag skulle tvätta. Men någon hade snott min tid så det blev inte av utan får göra ett nytt försök imorgon istället. Sen vid lunch åkte mamma och jag för att äta och shoppa lite. Behövde nya lite varmare skor och det lyckades jag hitta. Nu ska jag bara hitta några super varma vinterskor också som man kan ha när det är snöstorm. Längtar verkligen inte tills dess.
Köpte även lite annat smått och gott så som ett nagellack, lösögonfransar och lite annat.

Sitter nu och väntar på att gå iväg på middag, precis som varje Onsdag. Alltid lika trevligt!

Vi hörs sen!

Hey! Woke up pretty early this morning cause i was gonna do my laundry. But someone had taken my time so i couldnt, ill try again tomorrow. Then at lunch my mom and I went to eat and do some shopping. I needed a pair of warmer shoes and i managed to fint it. Now im just gonna find a pair of really warm shoes for when the snowstorms comes. Im really not looking forward to it.
I also bought some other small stuff, like nailpolish, fake eyelashes and a few other things.

Now im sitting here waiting to go away for dinner, like every wednesday. Thats Always Nice!

See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback