Den där vikten...

Nu ligger jag nerbäddad i sängen. Ska upp tidigt imorgon, innan sju! Usch... Har tvättstuga då så är inte alls taggad. Ska direkt efter det sen iväg till läkaren, precis som varje tisdag. Ska bli skönt att väga sig men jag tror inte att jag gått ner något. Den står nog rätt stilla på samma vikt som förra veckan tyvärr. Kämpar stenhårt med dieten men det verkar inte funka längre. Får se hur det blir när jag börjar träna sen. Då borde ju vikten sjunka något iallafall! Blir så trött när det inte blir någon förändring i vikten. Då är jag nära att ge upp och proppa i mig en stor pizza eller nåt! Usch, det är frestande ibland... Men jag ska försöka att inte ge upp.
Passande nog så ska jag efter läkaren faktiskt på en introduktion på ett nytt gym och ha en prova på vecka där. Ska bli skönt att träna lite då det var ett bra tag sen sist nu. Nu ska vikten ner!

Så sovdags nu, godnatt!




Kommentarer
Mormor säger:

håll ut det blir så att det står still emellanåt sen börjar det minska igen så där kommer det att vara bra att du skall börja träna älskar dig puss mormor❤️❤️

2015-10-13 | 08:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback