Kämpa kämpa!

Har inte gjort så mycket idag. Var på möte på gymmet som ni kanske förstod då jag stötte på mitt ex. Det gick bra. Ska tillbaka dit på ett nytt möte senare i veckan. Behövde ha med mig ett papper som jag inte fått från försäkringskassan än så ska vänta på att få det och sen gå till gymmet igen och fixa det sista som behövs.

Ska försöka stoppa i mig något att äta medans jag kollar mitt program på tv. Blir väl en kiwi eller nåt sånt, är vrålhungrig egentligen men måste hålla mig till middagen för att hålla mina kalorier nere. Men en kiwi är ju inte fy skam. Gott i alla fall! Kämpar på med vikten. Ner ska jag!
Funderar även på att ta en "före-bild" nu när jag börjar gå ner i vikt och sen några bilder "under construction" och en när jag nått min målvikt. Vad tycker ni om det?

Denna är från drygt två veckor Sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback