On my way

Sorry för ett sent inlägg. Valde att ta lite sovmorgon idag. 
Nu sitter jag i alla fall på bussen mot kista. Satt i telefon med mitt ex så fick lite sällskap. Tycker i och för sig att det är rätt mysigt att åka buss själv, då kan man sitta och lyssna på musik och filosofera lite.
Ska bara till kista och köpa jeans och lämna tillbaka en sak till en kompis. Han glömde den hos mig för säkert två månader sen så kände att det var dags att få tummen ur och åka och lämna tillbaka den till honom.
Sen ikväll kommer Aarne hem igen så det blir mysigt. Ska ta en långpromenad med honom innan vi ska sova. Ska kolla om jag får med mig grannen ut också så att man får lite sällskap.
Nej nu ska jag kliva av här och gå in och fönstershoppa lite. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback