Saknaden

Dagen har gått rätt fort idag. Var ju på ett möte på eftermiddagen som gick rätt bra. Var stundvis lite som att prata med en vägg så får väl nöja mig med det lilla jag lyckades få ut av mötet. Bättre än inget alls! 
Nu ligger jag i sägnen i alla fall redo för att sova. Älskade lilla Aarne är också hemma så får sällskap inatt. Ska passa på att gosa ordentligt med honom för imorgon åker han iväg igen eftersom jag ska åka till norrköping på lördag förmiddag.
Ligger och känner värsta saknaden i bröstet just nu. Saknar att ha någon att ligga och prata med innan man ska sova. Att ligga på hans bröst och bara känna honom andas och hjärtat slå. Att vakna bredvid honom på morgonen och få ett leende och en puss på pannan. Det hade inte suttit fel. Var ett bra tag sen nu som man fick vara med om sånt. Finns väl sina fördelar med att vara singel också. Men just det saknar jag varje kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback