Vikten

Idag har jag varit hos läkaren. Det gick väl bra, som vanligt. Vägde mig oxå, precis som varje vecka, och jag har gått ner ytterligare ett kilo! Så glad! Nu har jag gått ner drygt fyra kilo på ett par veckor. Det går åt rätt håll! Måste dock köpa nya byxor för dom jag har börjar bli lite för stora. Det är en skön känsla det. Fortsätter jag såhär så når jag mitt mål om inte allt för många veckor. Forstätt kämpa! Dieten är fruktansvärt tråkig men den funkar ju uppenbarligen så får fortsätta med den. Måste även ta tag i träningen men har ingen som vill träna med mig och så hittar jag liksom inte motivationen till att ta mig till gymmet. Får hoppas att jag hittar någon som vill träna med mig och vara en del i min resa med vikten.
Nu ska jag springa ner med tvätten, hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback