Träning

Hej hopp! Är precis hemkommen från gymmet. Blev bara en timme idag med en halvtimme på bandet. Bättre än inget alls! Tränar två gånger i veckan på gym och sen spelar jag tennis en gång i veckan utöver det. Så det är inte jätte mycket träning, men det duger för mig! Men tennisen tränar man ju utan att behöva tänka på att det är träning. Det är sånt jag gillar. Jag avskyr att stå på gymmet och pumpa. Sporter är något jag föredrar. Får se om Jag kanske går upp till att spela två gånger i veckan snart, men får se. Det är ju rätt så dyrt tyvärr... 
 
Nu ska jag få i mig något att äta och sen gosa med vovven. Hörs sen!
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Fint

2016-03-24 | 21:34:26
Anonym säger:

Love sex

2016-06-16 | 05:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback