Lazy

Ligger just nu i sängen och kollar på American horror story. Aarne ligger bredvid och sover. Min tv i vardagsrummet har valt att säga upp sig av någon anledning, ska be morfar att kolla på den.

Har inte gjort så mycket alls idag. Gick upp tidigt och har varit hos läkaren. Min puls har börjat ordna till sig efter ändringen av en medicin. Jätte skönt! Nu ligger vilopulsen bara på 110 vilket är en bättring till skillnad från 125! 

Har sen gått promenad med Aarne, han fick ha sin nya overall på sig då det snöade så grymt mycket. Han kan inte riktigt gå i den då den är rätt kompakt så han studsar fram jämfota och välter när han försöker gå i trappor. Jätte söt, kan inte låta bli att skratta när jag ser honom!

Nu ska jag kolla klart sista avsnittet här. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback