Träning

Hej, long time No see! Ska försöka förbättra mig att skriva här men har mått ganska dåligt senaste tiden så har ej velat att det ska gå ut över bloggen så alla inlägg blir helt depp. Men nu så!
 
Har ju börjat träna igen. Varit lite slarvig med det senaste veckorna och valt att gå långpromenader istället för att gå till gymmet. Men nu är jag i gång igen. Gym två ggr i veckan och Tennis en. Så resultaten kommer ju ej direkt i ilfart om man säger så. Men sakta men säkert ska man väl kunna börja se skillnad snart! Hoppas jag iallafall... Ska kämpa på och inte ge upp. Även om Jag kanske inte blir beach ready denna sommar så får Jag väl kanske satsa på beach -17 helt enkelt. 
Jag har snart också mått mitt drömmål i vikten. Duktig Jessica som kämpar på. Bara två kilon kvar som ska bort och stanna där! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback