Trollunge

Nu har mitt lilla troll varit duktig och är nu hemma igen efter den lilla operationen. Han skötte sig hur bra som helst och är så stolt över honom! Vi kommer behöva åka tillbaka till veterinären ungefär en gång om året för underhållning av hans lilla mun. Men det ska väl gå bra! 

Sitter och funderar lite över mina planet inför sommaren. Har börjat tveka mer och mer men det är nog säkert nerverna som börjat säga sitt. Jag borde verkligen genomföra det för det är en sån sjuk erfarenhet och upplevelse i sig! Men Aa, att dra en månad till Göteborg hade ju suttit rätt fint det med... Har tills på torsdag på mig att bestämma mig. Vad tycker ni? Borde jag göra det. Tre månader i Grekland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback