Dags att piffa till sig lite

Nu är det dags att slänga i lite färg i håret. Hatar att göra det men det är så otroligt skönt när det väl är gjort!
Har precis tryckt i mig en mango så är mätt och belåten. Eller aa, kanske inte mätt. Men ska hålla min diet nu. Tog en liten paus i den under sommaren men nu är det bara på't igen! Funderar på vad jag ska göra i helgen. Hade velat festa, klä ut mig och allt det där. Men det verkar inte bli något då ingen av mina vänner verkar särskilt sugna på fest... Tyvärr...


Kommentarer
Brandon Lee säger:

Apropå elaka nät troll, inget att bry sig om, de är stackare med dålig självkänsla som kastar skit på andra för att kunna må bättre själv, du är ju hur vacker som helst på alla sätt och vis,..ya go girl!

Ha det fint även om dina polare inte tycker att livet är en fest;-)

2016-10-27 | 16:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback