Slarvmaja

Usch,  nu har jag slarvat med träningen och kosten. Fy på mig! Får sån ångest när jag inte sköter mig... Ska försöka att ta mig till gymmet imorgon för ett litet konditionspass. Man måste ju bli fit inför beach -17 haha. 


Hade ett otroligt viktigt möte idag som gick över förväntan, så då släppte lite av klumpen i magen. Kanske kan berätta mer om det senare, det handlar om rätt seriösa grejer med många inblandade som ej beter sig och sköter sig som dom ska. 

Hände en riktigt obehaglig sak i förra veckan. Onsdags tror jag att det var. Skriver om det imorgon. Är så arg och ledsen över att folk tror att dom kan agera hur dom vill, speciellt mot folk dom ej känner! Kommer från och med nu alltid att ha mitt säkerhetslås på kan jag ju säga...



Kommentarer

Känner du Ulf Bejerstrand ?

Svar: Nej det gör jag inte.
yesey.blogg.se

2017-01-25 | 08:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback