Ångest

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, men kände att jag behövde kika in här. Jag mår... Inte bättre. Men det funkar. Har allt för mycket tankar som snurrar, börjar nog få åldersnoja! Stress, ångest, oro är det som präglar mina tankar just nu. Men hälsan är i alla fall under kontroll,  för tillfället,  så det är problem mindre att behöva ägna sin tid åt. Ligger just nu i sängen och funderar över vad man ska göra för vettigt av morgondagen. Ta en lång morgonpromenad med hunden ner till vattnet. Ta med sig mackor och sitta där och njuta av solen. Om det är bra väder vill säga! Sen kanske ta mig en sväng förbi gymmet och köra lite kondition och överkropp. Det var ett tag sen, har mest blivit benpass senaste tiden då det är så mycket bekvämare enligt mig. Ska försöka att kämpa stenhårt hela maj nu med träningen för att ens våga mig ut i shorts och linne, än mer i bikini! 

Ska bli bättre på att uppdatera med träningsbilder så får ni hjälpa mig och se om det faktiskt händer något, om det blir någon skillnad. Man blir ju så blind själv... 

Nu är det sovdags iaf. Puss och kram!


Kommentarer
Anonym säger:

Styrkekramar ❤❤

2017-05-04 | 22:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback