Today was a good Day

Hade en riktigt bra dag på gymmet idag. Kom igång med 20 min på löpbandet för att sen slakta ben och mage. Fick ett Flow och bra kontakt med musklerna. Kände mig så nöjd, för förstå gången på flera månader. Äntligen! 

Har ju slarvat lite så har en del att ta igen nu... Ska bli skönt att köra hårt denna vecka och ser fram emot morgondagens pass! 
Utöver träning så har jag inte så mycket skoj planerat denna vecka. Men det kan ju vara rätt skönt att bara då ro om sig själv litegrann ibland. Det behöver alla! 

Eftersom jag haft lite problem med fantasin vad jag ska skriva om här så får ni antingen komma med förslag eller helt enkelt nöja er med min kassa uppdatering haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback